MAKAN...

Assalamualaikum....

Baru ada mase kejap ari ni, sibok kemas rumah. Dah nak raye banyak kena kemas 
secara intensif. 

LETIH.......rasa nak zzzzzzzzzzzz.....

Sabtu  lepas adelah  yang murah hati sponsor buke puasa, apa lagi pantang diajak.
Buat muke seposen ikutlah je lah...

Pokok berbatang nenas , tudung biru malu malu tapi mau. 


Dapat makan rangka pun jadilah... sapelah yang pelahap sangat ni?


Untuk tambah berat badan, sedap.....


Dah kenyang tersengihlah..




TIP: Kalau makan buffet kat hotel, master chef Sabri kita cakap jangan ambil makanan
 yang hargenya murah, pilih yang mahal mahal (padan dengan harga yang di bayarlah), 
contohnya udang kara ke ape apelah yang mahal. Kekadang harga buffet tak masuk akal 
cecah $90++ untuk satu mulut. Ada yang lebih mahal sebenarnya. 
Setakat nasi goreng ,kat kedai mamak pun dapat. 
Bukannya kite boleh makan banyak sekaligus. Lainlah kalau perut
 macam kantung kanggaro, boleh sumbat bawak balik.

Timakasih banyak Utas Travel...lain kali belanje lagi ok...



6 ulasan:

  1. wah! bestnye.. kite bulan pose taun ni xde lagi berbuka kat hotel lagi tau..

    thanx ye sudi singgah blog saya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eem.. best, ade yang belanja (itu yang rasa lebih sedap).

      Padam
  2. kita x sempat nak berbuka kat hotel dll...huhuh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan ade seminggu lagi, sempat tu...

      Padam
  3. Bestnya ada yg belanja.. Rezeki Ramadhan..

    Salam ukhwah drp akak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmm..ada sponsor mmg best.Rezeki anak2.

      Padam

TERIMA KASIH...ATAS KOMEN ANDA